Namaz,bədənlə edilən ibadət olduğu üçün,başqasının əvəzinə qılmaq olmaz.Bir fərzi vaxtında qılmamaq,bu haqqı və namazda Müsəlmanlara edilən dua haqqını verməmək sayılır
Namaz,bədənlə edilən ibadət olduğu üçün,başqasının əvəzinə qılmaq olmaz.Hər kəsin özünün qılması lazımdır.Üzrlü və üzrsüz olaraq namazı tərk edənin,bunun fərzini qəza etməsi lazımdır.Hənəfi məzhəbinin alimləri,söz birliyi ilə buyururlarki:
"Sünnət namazların,yalnız vaxtında qılınmaları əmr olundu.Vaxtında qılınmayan sünnət namazlar,insanın üzərində borç qalmaz.Buna görə də,vaxtından sonra qəza edilmələri əmr olunmadı.Sabah namazının sünnəti vacibə yaxın olduğundan,o gün günorta (zöhr) namazından əvvəl fərzi ilə qəza etmək olar."
Hənəfi məzhəbində,bir fərz namazı üzrsüz qəzaya buraxmaq böyük günahdır.Bu böyük günah,qəza qılacaq qədər vaxt,yəni 6 dəqiqə keçəndə,bir misli artar.Bunun üçün,qəzanı bir an əvvəl qılaraq,qəza borcunu bitirmək lazımdır.
Bir günahı əff etdirmək üçün tövbə etmək lazımdır.Tövbənin səhih olması üçün dörd şərt vardır.Bunlar,peşman olub,günaha davam etməmək,bir daha etməməyə qərar vermək,əff olması üçün dua və istiğfar etmək,Allah və qul haqlarını verməkdir.Bu dörd şərtdən biri edilməzsə,günah əfv olunmaz.(Unutmayaq ki,Uca Tanrı çox bağışlayandır...)
Namaz qılmaq,insanın Allahü Təalaya olan borcudur.Bir fərzi vaxtında qılmamaq,bu haqqı və namazda Müsəlmanlara edilən dua haqqını verməmək sayılır.Bunu qəza edənə qədər nafilə namazları,sünnətləri qəbul olunmur.Abdülqədir-i Geylani həzrətləri,buyururlar ki:
"Qəza borcu olanın sünnət qılması,borcu verənə,borçlunun hədiyyə götürməsinə bənzəyər ki,əlbətdə qəbul olunmaz.Qəza borcu olarkən sünnət qılan kimsə,sultan dəvət etdiyi halda,getməyib,onun köləsi ilə vaxt keçirən kimsə kimidir.Mömin,bir tacirə bənzər.Fərzlər,onun sərmayəsi,nafilələr də qazancıdır.Sərmayə qurtarılmadıqca,qazanc ola bilməz...."
|